Întrebări frecvente
1) Pot participa dacă nu am un program de afiliere?
În același timp, este posibil să participați la Dekovacka numai dacă utilizați un program de afiliere pe magazinul dvs. electronic. Dacă sunteți în continuare interesat de Ziua Recunoștinței și nu aveți un program de afiliere, vă rugăm să ne contactați pentru a discuta opțiunile dumneavoastră.
2) Care sunt termenii și condițiile programului de afiliere?
Termenii programului de afiliere nu sunt stabiliți deoarece fiecare industrie are marje diferite. Ne alăturăm unui program de afiliere existent și ne asumăm termenii stabiliți de programul de afiliere (dar cel puțin 10%). Pentru a stabili termeni specifici, vă rugăm să ne contactați.
3) Cum sunt sortate cupoanele de reducere pe pagina de destinație?
Avem un algoritm simplu care funcționează pe principiul „cu cât dau mai mult, cu atât primesc mai mult”. Aceasta înseamnă că, cu cât aduceți mai mulți clienți pe pagina de destinație a cuponului de reducere, cu atât mai bine se clasează apoi cuponul dvs. de reducere pe toate celelalte pagini de destinație a cuponului.
4) Suntem un magazin electronic mare cu tone de comenzi. Prin urmare, vom aduce o mulțime de clienți – Cum vom fi recompensați pentru a obține suficiente comenzi?
Algoritmul este construit în așa fel încât, cu cât un magazin electronic aduce mai mulți clienți la Ziua Recunoștinței, cu atât cuponul său este mai mare apoi pe toate celelalte pagini de destinație.
Sau, cu cât magazinul electronic este mai mare, cu atât va primi mai multe comenzi de la întregul sistem.
5) De cât timp funcționează Dekovacka, de ce ar trebui să ne implicăm?
Děkovačka funcționează din august 2021 pe piața cehă și slovacă, în acest timp sute de e-shop-uri s-au alăturat sistemului, iar numărul este în continuă creștere. Am adus mii de comenzi magazinelor electronice.
6) Nu dorim să cooperăm cu site-urile de cupoane.
Există o diferență fundamentală între un site de cupoane și un site de mulțumire.
În cazul unui site de cupoane, situația este de obicei că clientul merge la coș, vede un loc pentru un cupon de reducere și merge la fereastra următoare pentru a-l găsi. Astfel, site-ul de cupoane se află adesea la sfârșitul procesului de cumpărare și parazitează comenzile.
Cu Ziua Recunoștinței, clientul descoperă magazinul dvs. electronic, iar codul de reducere servește doar drept stimulent pentru a plasa prima sa comandă la dvs. Astfel, Ziua Recunoștinței este pur și simplu un canal de achiziție și obțineți de aici clienți pe care nu îi puteți obține în altă parte.
7) Putem doar să afișăm cuponul nostru de reducere fără să introducem nimic pe site-ul nostru?
Nu este posibil. Sistemul de mulțumire funcționează în mod reciproc, astfel încât, dacă doriți să obțineți clienți din sistem, trebuie să permiteți și altor e-shop-uri din rețea să facă același lucru.
8) Cum este garantată competitivitatea de neegalat a e-shop-urilor?
E-shop-urile specifică categoria de produse pe care le vând atunci când se înregistrează. Acesta este modul în care se face prima verificare. După aceea, fiecare magazin electronic este verificat de o persoană în momentul înregistrării, iar magazinele concurente sunt excluse.
9) Pe ce piețe operați?
În prezent vă puteți înscrie: Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România și Polonia
10) Puteți conecta soluția noastră de e-shop?
Putem conecta orice e-shop. Avem o conexiune simplă la majoritatea soluțiilor noastre de e-shop, consultați instrucțiunile.
Pur și simplu copiați două linii de cod din administrarea paginii de mulțumire (secțiunea Widget din meniul din stânga) și lipiți-le în secțiunea <head> sau <body> a paginii de mulțumire a e-shop-ului dvs.
11) Aveți studii de caz despre cum procedează alții?
Da, le avem pe blog. În prezent, puteți citi un studiu de caz privind Karcher.