Studiu de caz: Kärcher

Kärcher
Kärcher este un lider global în domeniul tehnologiei și soluțiilor de curățare. Compania operează în peste 160 de țări și este cunoscută pentru produsele sale emblematice de culoare galbenă care ridică standardele de curățenie în întreaga lume.
Kärcher are o bună acoperire a canalelor tradiționale de marketing, iar departamentul său de marketing caută în mod activ noi oportunități de promovare.
Campania de mulțumire permite companiei Kärcher să consolideze loialitatea clienților actuali, atrăgând în același timp clienți noi.
Cum funcționează totul
Sunteți interesat de Dekovacka? Faceți o programareCum arată campania de Dekovacka
Karcher lucrează activ cu cupoanele din pagina de mulțumire și le modifică adesea pentru a se potrivi cu promoțiile care rulează pe magazinul electronic în sine. Ei oferă în prezent un cupon foarte simplu și foarte funcțional pentru 20% reducere la ajutoarele de menaj.
În plus, cuponul este limitat, astfel încât nu este posibilă achiziționarea de articole deja reduse din magazinul electronic. Magazinele electronice de succes de Ziua Recunoștinței creează o imagine personalizată a evenimentului pentru a atrage și mai mulți clienți, la fel cum face Karcher.

Rezultatele cooperării cu Dekovacka în 12 luni
- Datorită sistemului nostru, Kärcher și-a extins baza de date de e-mail la 21.627 de clienți potențiali, care pot fi utilizați pentru e-mail marketing, remarketing sau alte activități de marketing.
- În 12 luni de funcționare, am adus e-shop-ului o cifră de afaceri de 234 342 RON cu un PNO total sub 5%!
- Costurile de publicitate s-au ridicat la 11 624 RON.
- ROAS al publicității este un mare 2020%!


